Czy warto promować usługi medyczne w internecie?

Przyjęło się uważać, że dobrzy specjaliści nie muszą się reklamować.

Jednak bez reklamy mogą oni liczyć tylko na grono stałych klientów oraz tych, którym zostali zarekomendowani. Wtedy, gdy liczy się skuteczniejsze dotarcie do nowej klienteli, warto prowadzić działania marketingowe. Do nich doskonale nadaje się internet.

gabinet

Przykładem jest gabinet gastrologiczny we Wrocławiu dostępny pod adresem stolarskagabinety.pl. To gabinet posiadający własną, przejrzystą i czytelną stronę internetową, na której potencjalni pacjenci mogą dowiedzieć się więcej na temat usług, lokalizacji oraz doświadczenia lekarza.

Gabinet jest również promowany, w tym a frazy związane ze świadczonymi usługami – „USG piersi we Wrocławiu”. W ten sposób za pomocą pozycjonowania może dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych pacjentów, którzy nie tylko poszukują usług gastrologa, ale dodatkowo także chcą wykonać badania USG w nim dostępnego.

Zatem samo posiadanie strony dla gabinetu medycznego to tylko podstawa, warto wybrać dodatkowo także promocję, która pozwoli na skuteczne dotarcie do szerszej klienteli.

Pozycjonowanie jest niedrogie, wobec tego zarówno koszty utrzymania, jak i reklamy strony nie wymagają dużych nakładów pieniężnych.

Reklama gabinetu medycznego