Jak powinna wyglądać strona małej firmy?

 

Założenie własnej strony internetowej, nawet przez niewielką firmę, jest kwestią kluczową.

Teraz przez internet poszukujemy często różnych produktów i usług, a posiadanie strony to doskonała wizytówka, która przyciąga klientów. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na obecność w wirtualnym świecie. Nie trzeba przy tym przeznaczać znacznej kwoty na założenie i prowadzenie strony.

Mała firma nie musi posiadać dużego portalu internetowego, którego zbudowanie jest związane z znacznymi kosztami.

Znacznie lepiej sprawdzi się w tym przypadku niewielka strona z wszystkimi kluczowymi informacjami, która będzie przejrzyście wykonana oraz przyjemna dla oka.

Na stronie powinny znaleźć się w szczególności takie informacje jak ogólna i szczegółowa oferta, na przykład w osobnej zakładce, wykaz świadczonych usług, dane o firmie, także jej lokalizacja i dane kontaktowe.

To absolutne minimum, ale w zależności od zakresu działalności można także uzupełnić ją o inne podstrony, które będą mogły zapewnić dostęp do wszystkich kluczowych danych.

 

 

Autor: M. Hultajski, APIRI.pl Katowice

APIRI logo

Strona dla małej firmy